duminică, 4 ianuarie 2015

Simplu

6f8f3495e5bc2ed42431b668833c57b9De multe ori cautam chestii complicate in speranta ca ne vor oferi senzatii tari sau macar o bucurie de lunga durata. Platim pentru lucruri extravagante, pline de zorzoane, cu multe functii sau stralucitoare ca soarele.Uitam insa ca fericirea vine cel mai des din lucruri simple. Un buchet de flori, o convorbire sau un simplu gest.
Azi de dimineata m-am trezit greu, de parca dormisem un secol. Si cu ochii mici, ma uitam afara, unde ploua linistit. Mi-a placut instant modul in care o picatura de apa se scurgea agale pe sticla geamului. Nu stiu de ce sau ce conexiuni s-au facut in mintea mea, dar am zambit ca un prost. Stiam ca ma simt bine si ca ziua a inceput bine.
Cand am iesit afara, unde picura incet, toata lumea avea umbrelele deschise. Era o mare de culori ce adapostea oameni cenusii. Am preferat sa merg prin ploaie fara sa imi fie frica de apa. M-am udat, evident, dar sincer nu m-a deranjat deloc. Era ceva placut in modul in care ploua peste mine. Eram fericit, doar pentru ca ploua.
Si-am mai avut parte de lucruri simple ce mi-au luminat ziua. Era o zi urata si nu ma refer la meteo. Senzatie de sufocare, de stagnare si ganduri negre cu duiumul. Apoi am primit un mesaj pe telefon. Nu scria decat : “Ce mai faci?” . Dar mi-a placut ca cineva se gandea la mine, si-a facut timp sa scrie trei cuvinte si sa astepte un raspuns.
O cana de ceai, alaturi de o carte buna, un sarut, un mesaj sau faptul ca stai invelit intr-o patura calduroasa in timp ce te uiti la televizor. Toate astea sunt lucruri simple ce aduc mai multa bucurie decat ati crede. Indragiti-le…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu