marți, 7 octombrie 2014

Multumiri sufletesti ...

Aveam nevoie de ceva care sa ma inveseleasca. Si astazi am primit exact ce trebuia. Se poate spune ca ma laud. Poate este adevarat sau poate ma lauda cineva de la care nu ma asteptam. Sa ma explic mai bine. Zilele trecute m-am intalnit cu o fosta prietena prin Centrul Vechi. Am stat la o cafea, am vorbit putin si am plecat. Printre vorbele mele se pare ca s-a strecurat si fraza “am prea multe defecte pentru a fi un iubit bun”. Ea a tinut minte si mi-a trimis astazi o mica lista cu atuurile mele. A fost ceva frumos din partea ei, tinand cont de relatia ce a fost intre noi. Ii multumesc pe aceasta cale pentru ca mi-a facut ziua mai buna, ba chiar saptamana. Mai jos lista, exact cum mi-a scris ea.
-Nimeni nu mi-a mai scris o poezie, doar pentru mine si despre mine.
-Intotdeauna ai pus intrebarile pe care toti le gandim dar nu le spunem cu voce tare, pentru ca ne gandim ca o sa fim luati de prosti.
-Ai avut cea mai mare curiozitare pe care am vazut-o la un om. Erai exasperant cateodata si de-a dreptul dragut alte ori.
- Mi-a placut ca iti placea sa vezi cum gandesc, de ce iau unele decizii si de ce ma comport intr-un anume fel.
-Ai pus mereu pret pe lucrurile mici, simple, ce eu nu le luam in seama. De la cerul noptii pana la un “multumesc” de la un strain.
-Am fost mereu geloasa pe faptul ca citeai prea mult. Mi se parea ca te scufunzi in carti si ma ignori. Acum am ajuns sa inteleg ce inseamna si timpul pentru propria persoana si o carte buna. nu citesc asa mult sa stii :))
-Cel mai mare avantaj al tau era faptul ca ai o multe lucruri pe care nu le spui sau le ascunzi. Si era placut sa descoperi ceva nou mereu. Si o pacoste cateodata :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu