Sunt multe lucruri pe care le auzi
lucrand in comertul online. Faptul ca vorbesc la telefon zilnic este
cateodata o pacoste dar si un prilej de bucurie.
Cateodata ai parte de clienti ce se
considera superiori doar pentru ca ei fac comanda si tu esti pus acolo
sa primesti, fara posibilitatea de a fi ironic sau sincer. Altii au
bunul simt de a folosi cuvinte mici precum “te rog” sau ” multumesc” ce
inseamna enorm pentru cineva ca mine. Alteori mai auzi o gluma sau razi
de confuzia clientilor ce nu stiu ce sa cumpere si sunt totusi atat de
disperati sa cumpere ceva.
Dar zilele astea am avut parte si de
ceva…altfel. In plina promotie Black Friday, am primit o comanda de
jucarii ( lucrez la un magazin de jucarii ) . Am sunat pentru
confirmarea adresei, iar domnul de la capatul celalalt al firului mi-a
spus ca nu este pentru el comanda. Jucariile trebuie sa ajunga la un
copil bolnav de cancer ce se afla internat la Spitalul Marie Curie.
Aflase de cazul copilului si a vrut sa ii inveseleasca orele petrecute
pe patul de spital.Sunt extrem de sincer cand spun ca mi s-a parut cea
mai frumoasa persoana de pe acest Pamant in momentul acela. Am terminat
apelul, am pus comanda in fata celorlalte si am expediat-o cat de repede
am putut.
Astazi am primit un apel de la acelasi
domn in care ne intreba daca poate returna jucariile. Bineinteles ca
pana sa fie gasit in baza de date, am pus intrebarile standard : “au
defecte?”, “au ajuns deteriorate”. Niciuna dintre variante nu era
corecta. Copilul a murit pana sa ajunga coletul cu jucarii la el.
Vrea sa va zic ca mi-au dat lacrimile
cand am auzit. Mi s-a parut atat de nedreapta viata, atat de rea, atat
de mizerabila incat sa rapeasca un copil ce inca avea nevoie sa se
joace.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu