sâmbătă, 11 octombrie 2014

Drama

9.24.14Sunt multe lucruri pe care le auzi lucrand in comertul online. Faptul ca vorbesc la telefon zilnic este cateodata o pacoste dar si un prilej de bucurie.
Cateodata ai parte de clienti ce se considera superiori doar pentru ca ei fac comanda si tu esti pus acolo sa primesti, fara posibilitatea de a fi ironic sau sincer. Altii au bunul simt de a folosi cuvinte mici precum “te rog” sau ” multumesc” ce inseamna enorm pentru cineva ca mine. Alteori mai auzi o gluma sau razi de confuzia clientilor ce nu stiu ce sa cumpere si sunt totusi atat de disperati sa cumpere ceva.
Dar zilele astea am avut parte si de ceva…altfel. In plina promotie Black Friday, am primit o comanda de jucarii ( lucrez la un magazin de jucarii ) . Am sunat pentru confirmarea adresei, iar domnul de la capatul celalalt al firului mi-a spus ca nu este pentru el comanda. Jucariile trebuie sa ajunga la un copil bolnav de cancer ce se afla internat la Spitalul Marie Curie. Aflase de cazul copilului si a vrut sa ii inveseleasca orele petrecute pe patul de spital.Sunt  extrem de sincer cand spun ca mi s-a parut cea mai frumoasa persoana de pe acest Pamant in momentul acela. Am terminat apelul, am pus comanda in fata celorlalte si am expediat-o cat de repede am putut.
Astazi am primit un apel de la acelasi domn in care ne intreba daca poate returna jucariile. Bineinteles ca pana sa fie gasit in baza de date, am pus intrebarile standard : “au defecte?”, “au ajuns deteriorate”. Niciuna dintre variante nu era corecta. Copilul a murit pana sa ajunga coletul cu jucarii la el.
Vrea sa va zic ca mi-au dat lacrimile cand am auzit. Mi s-a parut atat de nedreapta viata, atat de rea, atat de mizerabila incat sa rapeasca un copil ce inca avea nevoie sa se joace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu