duminică, 14 decembrie 2014

Forever after

5f004b657d307db74734f92656eeb43aCred ca as minti daca as spune ca nu ma mai gandesc la tine cateodata. Nu cu acea ardoare, demna de un posibil viitor, ci mai degraba cu o nostalgie de toamna.
A ramas in mintea mea un amalgam de imagini si senzatii strans legat de amintirea ta. Nimic clar sau definitiv, doar o imagine schimbatoare, aproape in ceata, alaturi de stari intense ale mintii mele. Sincer sa fiu, nu stiu acum daca te-am iubit, daca ai simtit ceva pentru mine sau am fost ceva de-a dreptul animalic.
Tot ce stiu este ca a fost ceva. Uneori mai vad o imagine de-a ta si nu imi trezeste decat un sentiment de rusine. Pentru ca m-am deschis asa de repede si am vorbit. Imi vine pe buze cuvantul de adolescentin, de fiecare data cand ma gandesc la mine. Dar, chiar si spre surprinderea mea, nu ma mai deranjeaza raspunsul tau si nici nu simt vreo ranchiuna. Fiecare a facut ce simtea ca trebuie facut.
Astazi esti mai aproape ca oricand si totusi atat de departe. Nu ne despart parinti, kilometri sau ani. Sunt pur si simplu altfel fata de vechiul eu. M-as putea indragosti de tine, dar niciodata nu as putea simti aceleasi lucruri. Poate esti la fel, sau nu. Dar esti in spate, spre un timp pe care nu vreau sa il retraiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu